העולם על פי iPhone

אהבתם, שתפו:

פוסטים נוספים

Sin&War

The sins of October 7th, both against Jews and Moslems, Israelis and Palestinians alike, were committed in his name, as well as the war that

אח-שב!

אחים, אחיות, הורים, אבות, אימהות, ילדים, ילדות, דודים, דודות, בני דודים ודודות, בנות דודים ודודות, סבים, סבתות, נכדים, נכדות, גיסים, גיסות, חמים, חמות, חתנים, כלות,

פוליטיקאיכס

כשהפוליטיקאים רועמים יותר חזק מהתותחים… יש בעיה. 73 ימים מעל 1,324 אזרחים שנרצחו וחיילים שנפלו 240 חטופים מתוכם 129 עדיין בשבי אין סוף פצועים מלחמה

שלחו לי הודעה

ערן יורן - כתבה בגלובס
ערן יורן, מנכ

     כל דבר שאכתוב לגבי המהפכה שיחולל הסלולרי של אפל,

     לא יבטא את גודלה

“ותעשה לי גם קמפיין iphone, זה ממש חשוב לי בסדר?”

זה מה שהלקוחות דורשים היום והוא משפט שעוד ישמע לרוב בתקופה הקרובה.

אז מה הולך להשתנות? הכול.

חבילות הפרסום המוצעות ללקוח משתנות על פי צורך בין אם זה טלוויזיה, רדיו, עיתונות, שלטי חוצות, אינטרנט או קד”מ. אזרחי ישראל לא רק ידועים כמפתחי טכנולוגיות חדשניות אלא גם אוהבים לאמץ את אותם גאדג’טים ולהתנסות בהם. יותר ויותר פעילויות שאנו מתכננים כוללות אפליקציה ל- iPhone. ועם 300 אלף מכשירים נוספים, כפי שהובטח לנו, – iPhone יהפוך לכלי מדיה בדרגה זהה לטלוויזיה ולאינטרנט.

בניגוד למדינות אחרות, כמו ארה”ב, שהמציאו, פיתחו ו”גידלו” את ה-iPhone ועכשיו ממשיכות להתפתח יחד איתו, אנו מקבלים אותו כמדיה בוגרת. מחלות הילדות כבר מאחוריו, הטכנולוגיות המתקדמות כמו Augmented Reality, כבר קיימות והן כבר ניתנות ליישום מלא כמעט מיום ההשקה ויעניקו לבעלי ה-iphone עולם תוכן חדש. iPhone הוא “תחנת עגינה” של המשתמש עם מגוון פעילויות ותכנים שיגיעו אליו בצורה חדשה, מרתקת ומדהימה יותר משהיה אפשרי עד היום. ה-iphone יצר עולם חדש של מדיה אישית, פרטית ואפקטיבית.

זוכרים שערוץ 2 נכנס וביום אחד העיתונות איבדה את המלוכה? המהפכה שמביא איתו ה- iphone גדולה יותר מאותה מהפכה שחולל ערוץ 2. משום שהוא אינו רק משפר יכולות של מדיה אחרת, הוא יצר יכולות חדשות משל עצמו. הוא מביא עימו ניידות, לוקליות, חיבור לאינטרנט ולרשתות חברתיות. ובנוסף לכך יכולות הצילום והתיעוד שלו הן מהמתקדמות בעולם. הוא מביא חווית משתמש ייחודית, יכולות של וידאו, סאונד, טקסטים וויברציות. יותר מכך הוא מביא את האינטראקטיביות ברמת הרחוב. בעזרת iphone ניתן לעשות קמפיין שיתפוס אותך בבית ויוביל אותך למסעדה ספציפית, לשולחן ספציפי בזמן אמת ומבלי שתצטרך להחליף מדיות, בלי שתצטרך להוריד את העיניים מהמסך.

למעשה ה-iphone מביא איתו עולם חדש שלא ציפינו לו, אבל בטוח חלמנו עליו…. העולם הוירטואלי והעולם המוחשי נפגשים באמת. מתחברים באמת. בלי גבולות ומגדירים את העולם אמיתי מחדש. אני יודע כי ישנם מכשירי טלפון טובים יותר מה- iphone. אבל, ה- iphone אינו מכשיר טלפון. ה-iphone הוא תרבות. הוא מדיה, הוא עולם שלם של חוויות עם שפה משלו, עם הומור משלו עם חוויות משלו… וגם עם טלפון משלו.

ה-iphone הוא המדיה הבאה שכולנו צריכים להכיר. הוא השפה החדשה שכולנו חייבים לשלוט בה. ה- iphone הוא הדבר הכי מעניין בעולם הפרסום… והסיבה שהוא יצליח כל כך בארץ היא… כי הוא מדיה.


נכתב על ידי: ערן יורן

פורסם בגלובס: 30 בנובמבר 2009 
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000517328&fid=3892